Αλλαγή στις διαφημίσεις του YouTube

Αλλαγή στις διαφημίσεις του YouTube

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Google αναφέρει πως θέλει να επικεντρωθεί σε format διαφήμισης, τα οποία θα ικανοποιούν τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές. Το πρώτο βήμα θα γίνει με το νέο έτος, όπου και θα προχωρήσει σε κατάργηση των διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν.

Το βρετανικό δίκτυο BBC επικαλούμενο δηλώσεις από αναλυτές, αναφέρει πως αυτές οι διαφημίσεις που έχουν 30 δευτερόλεπτα διάρκεια και εμφανίζονται συχνά στα βίντεο του YouTube, αποτελούν ένα κατάλοιπο της ιδεολογίας των διαφημίσεων που προβάλλονται στην τηλεόραση.

Στις διαφημίσεις των 15 και 20 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράλειψης που προηγούνται των βίντεο δεν θα γίνουν αλλαγές, ενώ θα παραμείνουν ως έχουν και οι διάρκειας 6 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν (bumper ads).

Σύμφωνα με τους αναλυτές, όπως είναι λογικό, με την αλλαγή αυτή στο YouTube οι διαφημιστές θα πρέπει να γίνουν πιο δημιουργικοί, ώστε να προβάλλεται κατάλληλα το εκάστοτε προϊόν σε ακόμη πιο περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Γράφει ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΚΛΑΒΟΥΝΑΚΗΣ